christmas is over

publicerat 2009-12-24 klockan 21:50:09

en jävla emo-rubrik, men som sagt. jag suger på detdär med rubriker.
jag fick allt vad jag egentligen ville ha/behövde :)
...eller ahh, jag fick ju varken en valp eller en dvärgvädur (A) men jag ska inte gnälla .. haha
i år har varit en såndär perfekt julafton, som var aldeles lagom(det bästa svenska ord som finns)
tillbringad framför brasa(och tv) men tyvärr utan tomte. fast pappa fick oss nästan tro att tomten kom,
han bultade på dörren och kom in ropandes hohoho , men tyvärr var han inte utklädd,
men i handen höll han sara och stefans julklapp, en gigantisk ljuslykta.
vill ni veta mer detaljerat vad jag fick så får ni ta och fråga, att lägga ut allt här känns.. fel eller något :)
Jag är i alla fall nöjd! tyvärr hade jag en sak som farmor skickade mig,
så den får ta och bytas, men skulle jag inte haft den så skulle jag varit jävligt glad över den också xD
Här ses det på Göta Kanal för fullt,
men jag tänker ta mitt pick och pack för att dra mig till sängs!
imorgon är ännu en arbetsdag,
men eftersom själva Kappruet är stängt så ska jag ta och ge mig ut i backen! :D så jävla kul det ska bli!
så jag ser riktigt mycket fram emot morgondagen :)


jag hoppas innerligt att ni andra fick en julafton, minst lika bra som min
för min var fan BÄST <3
eller ahh, jag fick ju inte häller en pojkvän i julklapp. lite besviken där faktiskt..
men ankis bror var ju ganska söt? (A) hihi

puss!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0