dålig dag?

publicerat 2009-12-16 klockan 19:27:14

provet gick inte så jättebra,
maten i skolan var jätteäcklig (särskilt de gula morötterna:S),
sen så när vi skulle se på film på fysiken,
så tar först killarna i min klass min plats som jag gjort ordning.
när jag accepterat detta fixar jag en annan plats,
som då MIN LÄRARE tar?
vad fan lixom? ;s
skitgubbar.
så då får man se en fransk film,
men jag kunde ju inte se texten (eftersom 15 personer satt framför mig) så jag fattade ju inte ett skit av den.
dessutom så sitter idioterna och kastar papper på mig.
orka?
matten var meningslös, så jag cyklade hem.
väl hemma orkar jag inget,
så jag satte på filmen "Elf" med Will Ferrel.
jag är nog den första någonsin som gråtit till den filmen.

det enda bra med dagen är att jag faktiskt fick sova en timma i tältsängen<3
det gillade jag (:

Kommentarer
Postat av: Philip

Elf Äger!! :DD

2009-12-16 @ 23:45:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0