@home<3

publicerat 2009-12-13 klockan 19:23:01

efter en tuff dag av mycket bakande och 2 timmars bilresa är jag äntligen hemma igen<3 :)
den som vill se alla bilderna behöver bara scrolla nedåt ;)

jag diggar verkligen dessa paket :)

jag försökta fota den lilla snö som kom,
vilket misslyckades ganska grovt :(
..men titta i grannens tomma garage, där ser man nästan! :D

oj vad dålig bild:S
man ser iaf att det är jag som står och tvättar fönster x)

en jävla kaninjävel som inte ville vara med på bild :(
sen kom kusinerna! :D
på bild: kusin1:Malin, deras far, Ulf och kusin2: Johan<3

Johan, Magnus, farmor och farfar <3

sen satte vi igång! alle man, ut i köket! :D

eller ah, Ulf läste tidningen :)

sen satte vi igång! :)

haha lol på denna bilden altså<3

medan vi stoppade korv så satt Malin och gjorde jansson:) (blä)

SMILE :D

haha ni är ju för underbara, buskusiner<3

sen blev det att göra marsipan-figurer.
Johan arbetar intensivt! :)

hej där! :)

magnus jobbar också intensivt och gör en ..tomte

johans julgran med paket och tomte.. inte riktigt färdiga

magnus tomte och "ren" hihi<3

tur att vi inte åt någon marsipan, då skulle det ju inte räckt till alla figurer(A)


malin gjorde pomerander medan:)

magnus äpple :)

magnus julmonster :D

lite olika saker, bl.a. en coca-cola, en ren, en ljusstake och en tomtesäck

magnus tomte, och ren som nu fått lite päls :)
och så monstret och bakom så är det en amaryllis (en jul-blomma) och till höger om renen är det en fisk xD

mina figurer XD
jesubarnet i krubba, ett paket, längst bak: en flodhäst som blev en groda :$
bakom lucian syns inte min adventsljusstake:(
längst fram här är en gris :P sen är det en släde med två renar ..
längst bort finns två chokladdoppade jordgubbar, ett "pepparkaks"-hjärta
och till sist en platt julgran

en bättre bild på min släde, med tomten i, brevid en säck med julklappar,
och släden dras av två renar. inte så konstigt väl ... ?

that's all, my friends! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0