inte okej.

publicerat 2009-12-04 klockan 22:02:39

jag vill inte sitta här.
jag vill inte vara inlåst.
vilket jag tekniskt sett inte är,
men ni förstår.
jag vill ut.
fira min frihet.
hitta min nästa fångvakt (A)
jag trivs inte i detta rummet.
det är stökigt. ni ska få se bilder på hur hemskt det är.
usch.
jag tröstar mig lite med flaskan baileys som jag hittade i pappas spritskåp.
dumt, jag vet. oerhört omoget, eftersom jag sitter här i min ensamhet.
men jag kunde inte rå för det.
jag mår inte jättebra. kan inte sätta fingret på vad som tynger mig.
men baileys hjälper faktiskt ganska bra (:


bilder på mitt hemska rum:



notera pappas julpyntning: "ljusstaken" som lyser i fönstret;)


jag hoppas innerligt att er fredagskväll var bättre än min!
puss på er, och ha en fortsatt bra dag! ♥
nu ska jag städa (A)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0