keeping up the good work

publicerat 2009-12-09 klockan 15:32:16

jädra pissdag detta blev.
började verkligen jättebra.
humöret på topp.
provet kändes bra.

sen började det..
Jag var så trött att jag gick och la mig i sängen
(ohh den underbara<3)
så ligger jag där, hinner precis somna.
"Nämen Lisa? Sova ska du väl göra på natten?"
det var väckningen nummer 1.
made by Rasmus Carlsson.
Väckning nr 2 utfördes av Carl Hyltén Cavallius.
Ställer sig över sängen och skakar den så att jag vaknade.
Det tredje och värsta vaknandet gjordes av Dzan Rizvanovic.
Ställer sig över sängen och skriker.
det aset.
Därefter blir man mobbad av både Dzan och Wilson.
helt stört.

Psykologilektionen var som vanligt helt meningslös.
Därefter cyklar jag hem.
Av någon konstig anledning ställer jag mig på vågen.
Jag har tydligen gått ner 1,5 kg sen vi började med idrotts-uppgiften.
det var ju kul:)
Nu ska jag fortsätta på detta arbete.
Tre kilo var mitt mål.
nu fan ska jag klara det också :)
ut och springa is tha shit.

vi hörs senare
ciao<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0