KRIS

publicerat 2009-12-10 klockan 19:09:11

att skriva uppsats om kriserna i filmen Tomten är far till alla barnen kan ha varit det tråkigaste som finns
1. man måste se filmen flera gånger
2. detdär med kriser är verkligen inte det lättaste.

funderar på självmord .
näjje. det gör jag kanske inte,
men en jävligt lång sömn skulle faktiskt inte sitta helt fel.

Jag ska ta och skriva så mycket jag orkar nu i alla fall
så får jag finputsa det med tanja imorn i skolan.
har fram tills 16.00 att lämna in det på
annars är vi körda.
men det är nog inga problem
vi är ju så effektiva i skolan..


förövrigt så ser jag riktigt mycket fram emot morgondagen!
Att först börja skolan klockan klockan åtta för att se på lussetåg:
inte okej. men om någon ställer upp för att gå runt och sjunga så måste man ju gå på det :)
sen svenskan. om man nu har det?
idrott: fri aktivitet --> funderar på att jogga en runda! ..såvida det inte blir någon intressant sport som innebär att man kommer att röra på sig minst lika mycket som vid jogging :)
efter det så blir det att skriva färdigt psykologin.
för att sen gå på en (förmodligen helt meningslös, som alla andra) psykologilektion.
därefter blir det att åka till malmö !
massa jul-mys och jul-bak!
på söndag kommer kusinerna till farmor. Då ska vi stoppa korv och sånt ^^
vi gör nog den äckligaste korven som finns,
men det är ju en tradition ;)

nä, nu fan får jag ta och skärpa mig.
all fokus på kriserna i minst en kvart till.
puss!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0