simpson

publicerat 2009-12-22 klockan 20:20:12

jag är sämst på att hitta på rubriker,
borde kanske börja skriva datumet eller något..
eller skaffa bättre fantasi? :)
idag har jag kämpat som en gris med ett jävla nät i kylan,
svettades som fan :O äckligt. kommer ha träningsverk ÖVERALLT .. :(
men åkt mycket skooter, det var kul :) 
..och anki är nog världens sexigaste skoterförare, särskilt då hon kör sitt skoterjump :D

allt börjar verkligen gå uppåt igen :) nu saknar vi bara vuxenskidorna så är allt på sin plats!
puss på det alltså<3
nu sitter jag och ser på simpson, ska aldeles strax gå och lägga mig,
är fan helt slut efter allt slit, längtar riktigt efter min säng <3
och jag drömde en mysig dröm om en mysig kille inatt (A) ..fram tills Stefan bankade hårt på dörren..
han förstår inte att man faktiskt kan vakna på lungt vis -__-
ähh, jag gillar honom faktiskt ändå. hoppas att sara och han gifter sig :D ..och skaffar barn :O
de skulle lugnt få de sötaste ungarna ever :)

vi hörs imorn igen,
ni världens änglar<3
puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0