soet !

publicerat 2009-12-23 klockan 18:42:24

ni läser just nu ur dagens servitris på kappruet's blogg (A)
för er som inte fattade det ovan så vill jag ha sagt att jag jobbade i resturangen idag !!
så jävla duktig jag var också :O bara typ "heej, vad önskas, vill ni ha dricka med det?" så gryyyym ! haha
just nu väntar jag bara på maten och ser på riverside :)
det känns tyvärr inte alls som att det är julafton imorn.. men hoppas jag får in den rätta känslan tills då kalle anka börjar iaf.. det är ju det viktigaste! mamma och sara håller på och förbereder julskinkan för tillfället! yuuum<3
förövrigt är jag helt slut :O vet inte vad det är,
om det är kylan eller jobbet som tar all energi ur mig..
kanske en blandning?
det är ändå skönt att ha något att göra istället för att bara ligga och drösa hemma :)
nu kom staffan hit, ska hitta på något med honom tydligen :P puss<3 !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0