tusan

publicerat 2009-12-03 klockan 16:13:55

dålig dag kanske man kan säga.
årets julkalender suger något som in i helvete.
jag fick reda på att jag gjorde helt fel på gårdagens prov.
jag har börjat suga på icy tower
tog min andra spruta på en veckas tid
dessutom så fick jag panik då jag inte hittade min cykelnyckel,
och skulle vara på birka efter tio minuter.
självklart var den i min vante av alla ställen...

men dagen börjar ändå ljusna lite nu.
..eller snarare mörkna.. men äsch. ni fattar vad jag menar. ..väl?

sprutan gjorde inte i närheten som ont som svinisen gjorde.
jag hittade en bortglömd//undangömd godispåse :)
jag ska nu hem till fredrik och klappa på deras lånehund<3
jag och tanja ska skriva psykologin .

puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0