uttråkade?

publicerat 2009-12-20 klockan 17:05:08

verkar som att många har tråkigt idag,
eftersom antalet ökat sen igår av dem som tittat in här :P
själv har jag haft fullt upp med att sy på Kappruets logga på pikéer och flecejackor :)
det gjorde jag fram tills då arbetsdagen slutade (vid kl. 15)
och sen dess har jag och pappa skruvat upp några stolpar som skidorna ska hänga på ..
nu håller gubben på att hänga upp hyllor i köket, så jag passade på att skriva några rader här :)
annars har det inte hänt så mkt idag,
annat än att jag känt mig som ett arbetarbarn i thailand ..skillnaden var att det var kallt i källaren :P haha
vi åker väl hem om en timma, får se om jag skriver något mer intressantare då,
men det tvivlar jag på (A) haha
puss!! <3


*loggan*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0