allt sitter i psyket

publicerat 2009-11-17 klockan 08:12:18

vart enda gång som jag känner såhär
"nu ska jag sjukanmäla mig och slippa prov" så blir jag fan sjuk på riktigt :(
fail. epic fail.
jag är jättetrött och funderar på självmord.. nej det gör jag inte. men ändå
jag vill bara vara smart.
eller få mer tid på mig.
carl och tanja ska ändå komma hit :)
om jag sen smittar ner dem gör väl inte så mycket? :) hihi
vi ska ju baka pann- och pepparkakor :D
jag längtar!
ska ut och gå, se om jag mår bättre av frisk luft..
jag har ju ganska mycket tid på mig, mamma sjukänmälde mig
första gången i år faktiskt som jag är sjuk :O
jag ska satsa stenhårt på medecinen glasselium (A)
vi hörs senare mina små änglar <3 puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0