är slut som alltid :)

publicerat 2009-11-02 klockan 19:42:13

nä nu får jag rycka upp mig själv,
eftersom ingen annan tänker göra det :)
fast pappa hjälper självklart till,
genom att köpa Ben&Jerry till mig:D
tacka han som uppfann glassen alltså!! <3
hihi^^ men nu måste jag ut med hunden,
och förbruka alla kalorier jag ska äta upp.
eller inte.
men ut med hunden ska jag iaf :)
imorn är en tuff skoldag igen ..
först redovisning av uppvärmning,
sen ensamble *ohh så tufft*
men sen på min 3 timmars hål så måste jag skriva färdigt cancer-mindmapen
och göra färdigt min powerpoint om lotion xD
yesyesyes. men det är imorgon.
nu är det sally som gäller.
puss på er!!<3
en gammal bild på mina älsklingar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0