fy tusan!

publicerat 2009-11-27 klockan 14:55:08

påminn mig att aldrig ta ett vaccin igen!
det gjorde bajsont, men jag vet inte vem som fick mest ont,
jag, eller olivia, vems han jag typ krossade x) *sry♥*

iofs ska jag ta en annan spruta nästa vecka :'( balle.
Har nu lämnat in min uppsats om Köpmannen i Venedig.
meningslös uppgift. hemsk uppgift.
men den är över nu iaf :)
kvar att göra nu är bara tio tusen prov, uppsatser, uppgifter, räknetal och annat bajs.
nu ska jag skriva en uppsats om kriserna i filmen tomten är far till alla barnen.
herregud vilken hemsk film det var.
kan inte förstå att folk faktiskt tycker att den är bra.

om en timma så blir det att åka ner till underbara skåne för att fira min lilla kusin :)
puss på det! :)♥


Kommentarer
Postat av: Mange

eller hur, jäkla vaccin. Så himla liten är jag inte längre :P <3

2009-11-27 @ 19:51:46
Postat av: Jag

Joho!! :) du kommer alltid att vara mindre än mig i alla fall ;)<3

2009-11-28 @ 15:40:45
URL: http://geekindisguise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0