långlista

publicerat 2009-11-20 klockan 19:56:59

Lovar du att vara ärlig? ja..
Du heter: Lisa Blomkvist
Smeknamn: mobboffer, lisafisa, blomman, LB
Låt som när du är ledsen sörjer till? beror på vilken sorts ledsen jag är
Vad tror folk om dig? folk som känner mig: klumpig och glad. folk som inte känner mig: höggljud och jobbig.
Stämmer det? you tell me.
Vad får du oftast komplimanger för? jag får inga komplimanger :'((((((
- Helheten oftast. många gillar mitt matchande, Hilda st. gillar mina bröst :)
Vad säger du för att imponera på någon? visste du att en cell på kroppen är mindre än en människa i Sverige?? haha
Hur imponerar man på dig? genom att vara snäll -så enkelt är det
Brukar du skratta för dig själv? ja :$
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: Jag kör nu och det tar typ en halvtimme in.
Var bor du? Sverige: Småland: Kronoberg: Växjö: Norr: Pär Lagerkvists väg: våning 3.
Trivs du där?: längtar tills vi köper villa :D
Äger du några Converse: nope
Brukar du bli för full: då jag blir full: ja :(
Är du allergisk i mot något: inte vad jag vet ..
Har du haft sex idag: nää.
Hur svarar du i mobilen: heeeeej
Antal timmar sömn inatt: 10
Sov du ensam: ja
Brukar du komma i tid: alltid! ..nästan
När mår du bra: när jag fått minst 12 timmars sömn och är nykär
När blev du fotad senast: av mig: idag, av andra: kommer inte ihåg x)
Hur känner du dig nu: sjuk, friskare, trött, besviken, sugen på choklad
Vanligaste färg på dina kläder: grått vitt & svart
Vad tycker du om fötter: HATAR DEM!!! fula, äckliga, fulla av bakterier. hatar dem.
Vad saknar du: självdiceplin och en vilja att plugga
Hade du en bra kväll igår: nej. inget gick som jag vill och allt annat bara fuckade.
Favoritdryck på morgonen: kaffe<3
Rakar du benen: nej, behöver min vinterpäls.
När brukar du oftast gå och lägga dig: 20-21 något x$
Är du blyg? ibland, ibland inte. jag har fått en ovana att rodna varje gång jag säger ngt till ngn ny :(
Sysslar du med någon idrott: HAAAHH
Vill du hellre ha mail än brev: varken eller.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: ja.
Har du spytt offentligt: :((((( ja
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: knulla med en sjukligt snygg bikinimodell i övre tonåren.
Är du nöjd med ditt liv: nej, kunde varit bättre. jag kunde bry mig mer om saker. jag kunde varit bättre.
Är du bortskämd: nej. jo. kanske?
Vad gör du i morgon: sover, pluggar.
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? typ inga. i'm a saviour. //stavning?// jag är en sparare
Vad längtar du till? vintern i fjällen eller sommaren.
Har du bra vänner och äkta vänskap? ja <3.
Vad använder du för shampoo? loreals silvershampoo eller head and shoulders :)
Vad är det finaste du fått? sannglädje
Hur gammal är du: 17
Tycker du om någon just nu: njae?
Om fem månader: va?
Du samlar på: minnen. små söta lappar som jag får av folk:) har fortfarande kvar några sen grundskolan ^^
Gröna eller röda äppeln: röda
Vem ringer du när du är arg/ledsen: ingen tror jag. är jag arg håller jag det oftast för mig själv.. eller försöker :)
Gillar du golf?: hatar golf
Vilken tid gick du upp idag: 0700
Har du strumpor på dig nu: nej.
Är det okej att gråta: nej. jo. dum fråga.
När grät du senast: igår. läste världens bästa barnbok.
Vad skulle du göra om du vann en miljon: spara till framtida hus.
Bär du glasögon eller linser: inte om jag inte måste.
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: har typ inga.
När går du upp ur sängen en helgmorgon: mellan nio och 12
Vill du gifta dig: självklart
Vill du ha barn: ja
Solar du ofta: nej.
Är du bra på att laga mat: typ
Hur vig är du: ovigast
Är du musikalisk? jag anser det.
Vad dricker du helst när du är törstig: vatten
Tror du på ett liv efter döden: nej
Tycker du om sushi: nej fy fan
Bor dina föräldrar tillsammans: ja :)
Har du tandläkarskräck: pfft
Har du någon gång gråtit dej till sömns: ja.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0