hela veckan i foton.. typ :)

publicerat 2009-11-01 klockan 10:40:16

klicka på bilderna!!



jag och mamma på tåget
en uttråkad mamma på östersund station



renar..



ett berg med frostade träd








ett till berg.


söta små fåglar :)




en ekorre som gärna poserade


huset vi bygger om och en passerande varg


lätta spår i snön


mamma latar sig vid elden :)







medan lagar Stefan pizza med en flaska x)



yumyum<3

lugn familj som äter pizza..

fram tills Stefan inser att salladen är slut :(



bild 1: innan soluppgång, bild 2: soluppgång, bild 3: innan soluppgång dag 2, och bild 4: en till soluppgång :)


bild 1: solnedgång, bild 2: Sara och mamma vid en solnedgång, bild 3: solnedgång


nej jag är inte så tjock som jag ser ut att vara,
jag har bara tre lager kläder på mig ^^








dimma i skidbacken :)


några foton jag tog,
meningen att de ska vara fina,
men de avgör ni själva :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0