fy tusan

publicerat 2009-11-05 klockan 07:50:12

Har nu varit vaken två timmar och tränat på min kemi-redovisning.
jag kan det nästan nu *not*
Det kommer inte gå jättedåligt i alla fall!
men de skulle inte skada om ni önskade mig lycka till ;)

och nu snöar det såntdär äckelsnö som bara blöter ner och är jobbigt.
idag verkar bli en dålig dag :'(
mina anledningar att säga så:
snö, borttappad nyckel-> jag måste ta min gamla cykel, redovisning, den ej färdiga cancermindmapen ska vara inlämnad, min kamera kan inte hittas någonstans, imorn är det svenskaprov, jag har inte läst färdigt tempelriddaren :( sen kommer det säkert hända något dåligt mer idag.

typ min känsla just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0