plupp

publicerat 2009-11-09 klockan 06:28:07

God morgon allihopa! :)
Jag hade totalt glömt bort att svenskan fortsatte idag,
så jag tänkte att jag skulle gå up  lite extra tidigt och förbereda..
så blev det att sitta här och skriva detta intressanta inlägg istället (A)
har precis tagit en (kanske lite för) varm dusch...
min rygg mår inte bättre trots att jag typ ångkokades precis, men visst.
mamma masserade den igår, vilket faktiskt kändes bättre efteråt.. i typ en kvart
Ska be henne ring farbror doktor idag, eftersom jag inte kan sitta länge och typ skriva prov,
-vilket jag ska göra idag, och kommer gå bajs, men det skiter vi i :D
Nu ska jag göra mig iordning. vi hörs senare, lovar ;) puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0