samarbete is da shiet :D

publicerat 2009-11-13 klockan 14:56:41

mathias ohlander.
vilken man.
vilken lärare.
psykologitest utan lärare i klassrummet.
samarbete i prov is ünderbart.
jag och tanja alltså.
herregud. hade jag inte suttit brevid henne hade jag aldrig kommit på
perceptionella lagen eller vad det nu hette xD
så, tack för det tanja<3 :)
visserligen var det bara ett IG/G prov, eller rättare sagt test, men whatever..

annars då?
jag tycker att denna veckan gärna kunde fortsätta.
mysfaktorn har varit hög,
och jag fått så himla mycket fina kommentarer!<3
är det alltid så då man gör slut med sin pöjk och blir singel? :P
..borde kanske göra det oftare då ?? hehe, elakt.
veckans finaste kommentar kom ändå från hilda st. med orden "du ser ut som en ängel"
liksom, vad svarar man på det ?
"tack" räcker inte till...

förövrigt så ska jag nu till malmö för att fira mårten gås och shoppa julklappar.
jag borde alltså hålla på och packa nu, men jag kör på panik-packning istället :D

Jag vet att veckan inte är slut,
men jag vet inte när jag kommer att kunna skriva här igen,
fm & farfars dator är sjukt seg och jag kommer att ha fullt upp med annat och kanske inte har tid för bloggen, tyvärr.
...anyway, det jag ville säga var
tack alla ni som gjort min vecka så underbar.
jag vet inte vad det var, men jag har varit glad nästan hela tiden.. så tack!!
puss på er, hoppas att ni får en riktigt bra helg! :D
pusspusspuss!!!



hemsk bild :)
mina kusiner Johan och Magnus, och jag i lugg i mitten :)

hittade ingen bild från någon tidigare mårten-gåsmiddag så denna bilden får duga,
men jag vet att farmor har det,
så förhoppningsvis så lägger jag ut några ikväll,
och några foton från årets kommer nog ut i morgon kväll eller kanske på söndag :)
nu ska jag steka köttbullar.
som jag sa tidigare i inlägget:

pusspusspuss!!


Kommentarer
Postat av: Klara Ohlsson

Jag tycker att du var fin i lugg! :)

2009-11-13 @ 15:07:40
Postat av: SveaJ

sv: Jag tyckte dem vart riktigt riktigt bra ihop! Vad tyckte du? & Tyckte du rätt åkte ikväll då? =)

2009-11-14 @ 02:28:06
URL: http://sveaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0