seriöst synd!

publicerat 2009-11-04 klockan 18:25:42

herregud.
jag har aldrig plågat mig själv så mkt.
det är seriöst synd om mig just nu.
jag ska nu berätta dagens hemskaste halvtimma.

Allt började i skolan.
Jag arbetade flitigt med kemiarbetet och insåg att klockan började närma sig sex,
och jag som inte gärna inte ville träffa securitas igen
skyndade mig att packa ihop.
Då insåg jag att cykelnyckeln inte kunde hittas!
Trots mitt febrila letande fanns inget resultat.
Jag fick gå hem.
tänkte jag förstöra mina fina skor för detta?
NEJ!!
jag gick barfota hem.
och då menar jag barfota.


jag tänker bara mysa resten av kvällen,
och skriva färdigt min kemiredovisning:)

Kommentarer
Postat av: olivien

naw, snutte.

random serie-tittnde då?

<3

2009-11-04 @ 22:03:29
Postat av: jag

älskling då, jag har inte tid för sånt denna veckan :(

<3

2009-11-05 @ 07:56:09
URL: http://geekindisguise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0