tjoho!

publicerat 2009-11-14 klockan 08:01:52

jag är vaken,
till skillnad från resten av folket här i malmö.
..om man bortser från brevbärare.
Nu håller jag på och gör mig redo för att gå på stan.
Det jag ska ha är julklappar till mamma, pappa, eventuellt kusiner och farfar...
och så behöver jag stora kängor inför vintern.
stora fula, men varma kängor :)
..och sen självklart lite kläder om jag hittar något :D

som jag sa igår så hade farmor lite bilder från tidigare gåsmiddagar här :)
från 2007:
 
bild1: Johan gillar inte svartsoppa, men äter det ändå :)
bild2: från vänster: ulf(typ farbror), johan och magnus (kusiner♥ )
bild3:en liten bit av släkten. farmor ser lite uttråkad ut längst bort.. x) haha
bild4: typ världens fulaste bild på mig xO
bild5: den enda bilden från 2008: jag och pappa ♥:)





Kommentarer
Postat av: SveaJ

sv: hehe samma här, vart inte förvånad :)

2009-11-14 @ 12:06:21
URL: http://sveaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0