efterlängtad<3

publicerat 2009-10-18 klockan 15:53:55

pappa har varit på island under veckan och kommer hem ikväll:)
fast det är inte han jag saknat, utan min kamera som han fick låna :P
Han kom på det i sista stund, och eftersom han inte fick låna mammas,
så vände han sig till mig. Jag kunde ju inte säga nej.
Men ikväll kommer han hem, och då ska jag få tillbaka den *yääy*
förmodligen full med en massa mysiga bilder, på vattenfall och annat som finns där borta^^
Hoppas han har någon souvenir till mig med (A)
men det får jag veta imorn, för han kommer hem vid tolv i natt
och jag fått in vanan att lägga mig vid åtta :D
men vi hörs förmodligen ändå senare ikväll.
pusselipuss! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0