fysikfysikfysikfysikfanfysik

publicerat 2009-10-18 klockan 19:43:05

här sitter jag och försöker räkna fysik
inte fan går det bra.
anders/woody/andy/dick/skoog/skoogen/vår fysiklärare vägrar ju svara på fb.
så loggade han ut också. det är tacken det.
aja. inte skulle det hjälpt ifall han skulle hjälpa mig.
jag fattar inte detta. förstår inte hur jag kom in på natur.
jag gillar verkligen ämnena, MEN DET ÄR JU SÅ SVÅRT :'(
baaaajs. så är det prov på onsdag. balleballeballe.
som tur är har jag börjat plugga i tid för en gångs skull
*proud-of-myself-moment*
men seriöst?
En lins har styrkan 1,35 dioptrier. Hur stor är brännvidden?
-räkna ut det om du kan!!
fysikfanskap

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0