tack och hej för mig

publicerat 2009-10-21 klockan 18:11:17

Har precis varit på mufmöte.
allt var jättemysigt tills vi satte igång.
1. vi skulle ha debatt om massa samhälls-saker.
Nu är det så att jag är där för att lära mig, inte för att stoltsera med det jag kan//INTE kan.
2. Hildas(vad jag trodde) pojkvän kommer in.
jag som aldrig träffat honom lyste genast upp,
glad för att det äntligen hänt,
och sträcker fram handen och hälsar glatt.
3. Jag följer med Klara Hilda och Olivia ut eftersom de två förstnämnda skulle röka.
Jag får då reda på att Hilda, fem minuter innan de kom till mötet
gjort slut med David.
ett sånt ögonblick då man bara vill dö.
4. Jag sitter tyst och tittar på när de andra har debatt.
kill me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0