all my life i've been waiting for you to bring a fairytale my way

publicerat 2010-04-06 klockan 08:02:36


jag trodde jag försov mig i morse då jag vaknade av mig själv och inte hörde mamma springa runt och laga frukost, men så såg jag på klockan som var 06.22. Tjugo minuter senare ringer klockan, men då hör jag den knappt? jätteskumt.
Och nu sitter jag här, nyduschad och påklädd och framför datorn och undrar om det änns är lönt att jag tar och vandrar till skolan för en lektion, då jag redan vet vad jag ska göra? :P Jag ska intervjua min mamma om hennes jobb och hur det påverkar hennes hälsa, om hon mår bra eller dåligt på sitt jobb xD
så jag skiter i den lektionen och ska försöka räkna matematik istället! jag hoppas att jag lyckas, men tyvärr hittade jag serien Millennium på Svt Play som är en serie om Män som hatar kvinnor. typ. tror jag?
ha en trevlig dag, mina kära läsare :) puss<3

Kommentarer
Postat av: Henke

Sjukt härlig bild måste jag säga ;D

2010-04-06 @ 13:51:43
Postat av: Lisa Blomkvist

haha tack Henke ;)

2010-04-06 @ 18:31:16
URL: http://geekindisguise.blogg.se/
Postat av: henke

Ja men vsg ^^

2010-04-06 @ 19:10:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0