i will do anything for love ..but i won't do that.

publicerat 2010-04-15 klockan 20:38:50


utfyllnadsbild.

kom precis hem från min första teorilektion på körskolan! Vilsen stod jag först i receptionen där typ 10 andra stod. Plötsligt gick tre iväg längs korridoren, och som den lilla stalker jag är, följde jag efter. Väl inne i en liten sal hugger någon tag i mig och tvingar mig sitta brevid henne. Som tur är var det bara Emma B.
typ fem minuter efter lektionen borde ha börjat kommer en kille och sätter sig brevid mig (med en plats mellanrum) och jag blev galen. Han hade en sån sjukt god parfym. Döende go'. usch så frustrerande. En annan jävligt frustrerande grej var att lärarinnan vred på en krok på hennes pekpinne vilket gjorde att ett litet pip (likt gaffel mot tallrik, eller så) uppstod. hufvudvärk. så där satt man och plågades i 2 timmar innan man fick knallra sig hem. Jag trodde att jag skulle få pizza, men så var det inte, utan jag fick ställa mig och steka fläskfile.
Så otroligt intressant dag. Nationella Muntlig Engelska, sen tagit upp typ 50 betongplattor, sen körskola. ytterst intressant....

Jag ska ju till Malmö imorn, och var tvungen att ringa farmor och fråga om jag kunde sova hos dem. innan jag ringde sa pappa "aah. om hon frågar om vi vill ha middag, så ska du säga ja på direkten" ...och självklart så frågade kära farmor det, så nu får man mat på lördag också! *yipey*
ska gräva upp ledningar runt Godset (vår kolonistuga i malmö) som liggar dubbelt så djupt som de jag fick gräva upp i sommras, så jag tyckte att jag skulle få dubbelt så mkt betalt. det tyckte inte pappa.


jag i augusti förra året || mina fötter efter en dag´s arbete


nu ska jag ta och hoppa in i duschen i hopp om att bli lite fräshare. Har typ grus i mitt hår, men sånt är ju bara att förvänta sig när man är duktig och jobbar. puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0