ibland gör man rätt ibland gör man fel, lev med det.

publicerat 2010-04-12 klockan 13:21:15


matematik. (& b&j)
omprov på onsdag och jag fattar inte hälften. koordinater, vad är det? fick ett önskemål om att jag skulle skriva mer om huset som är under renovering av Anna idag, så jag ska ut dit i eftermiddag och fotografera litta :)



läs nedan :)

jag ska berätta om en annan rolig sak !! Igår när jag låg i min säng kom jag på världens bästa idé, så jag hoppa upp ur sängen och klädde på mig morgonrocken och sprang ut till mamma och pappa . Att tävla om vem som kan gå ner mest i vikt. Pappa tyckte att det var idiotiskt att ha denna tävling under sommaren med argumentet att öl är som godast att dricka under varma sommarkvällar, medan mamma tyckte att det var en jättebra ide :) Så från och med 1:a maj startar tävlingen och den avslutas den 1:a augusti. Priset ska vi diskutera nu under veckan ^^ För er som tycker att detta var det dummaste ni hört kan jag tyvärr inte motargumentera :P Detta är ganska dumt eftersom det kan leda till ätstörningar osv .. men seriöst. Jag? ätstörning? i don't think so, godis in my ♥ ;) Dessutom så börjar jag väga brutalt mycket, och sedan pappas höft gick sönder så har även han lagt på sig lite hull ... så jag hoppas att priset blir en massa pengar och att jag vinner dem.. Önska mig lycka till! puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0