it's not in the way that you came back to me

publicerat 2010-04-23 klockan 07:14:23


TAGGA NATIONELLT PROV NU FTW.
yäääy -älskar att tvingas sitta i samma sal i fem timmar och skriva svenska tills man har ont i nacken och har skrivkramp. loooving it really.
Har inte så mycket att skriva om såhär på morgonkvisten.. Eller någon annan gång heller, detta har börjat bli en såndära fotoblogg xD *saknar bilddagboken jue*
gud vad ironisk jag skulle vara idag då. menmen. det ska slutas nu, så ska jag berätta för er vad jag har i min "nationella-prov-matsäck" eftersom vi ska klara oss i hela 5 timmar:
• En banan
• Kaffe(♥)
• Energidryck
• En dubbelmacka
• Ballerina Kladdkaka (♥)

tänk er att sitta där inne, och när alla är som tröttast så drar jag fram min termos, häller upp en kopp kaffe och sen samtidigt tar upp mitt paket Ballerina kladdkaka , tar ut ett kex , doppar , och n j u u u t e r :) mackan som jag också har såg på tok för nyttig ut för att få vara med på bilden. Dessutom är den inplastad :)




Så vad drömde då jag inatt? jo, att jag petade ut en stor snorbobba ur näsan och kletade av den på väggen, men så kände jag mig så skyldig till händelsen att jag fick torka bort den igen .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0