my baby shot me down down dadown

publicerat 2010-04-19 klockan 07:01:19

NÄR FAEN HADE SOMMAREN TÄNKT ATT KOMMA DÅ? hela helgen har varit mer eller mindre katastrof. I övermorgon har jag ett biologi/medicin-prov som kommer att gå åt helvete. Verkligen raka vägen åt helvete. Och inte fan har jag haft tid att plugga i helgen,nääää. Jag skulle spendera helgen med att gräva ett hål (Y) jag skojar inte. Jag har gräft ett hål som är ca 0.5x0.5x2 meter djupt/brett/långt och det var snuskigt äckligt om jag ska vara ärlig. Skitigt och dant, och svettigt! Och sen var det kallt :( typ 8° men det kändes som 2 ..  och nu så är man här hemma och hoppas på bättre väder, men vad fan är det då man ser på granntaket? JO FRÅST? wtf, jag är besviken på  denna 19:e april, som förra året var typ 20 gradig . piss, vilken dålig start på denna dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0