til now i've allways got by on my own

publicerat 2010-04-09 klockan 14:12:47

städar som ett fån här borta! nu är det bara 500 kg kläder som ska vikas ihop och pressas in i garderoben innan farmorfår se huset. Jag fattar inte varför det alltid blir sån hysteri då farföräldrarna kommer hit. Visst, man mamma och pappa vill visa att de inte skapade en idiot som inte kan hålla sitt rum rent ..med det gjorde de ju? xD jag kan omöjligt hålla rummet rent i mer än en vecka, men jag tycker inte att man ska låtsas vara ngt man inte är. Och jag är inte renlig av mig (på rumfronten) ? ^^ måste räkna lite matematik också. Har matteprov nästa vecka -.-' hatar prov över allt annat och just nu fattar jag inte ett piss av matten :( menmen. Back 2 work nu ¨/ puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0