truly the angel's best

publicerat 2010-04-23 klockan 17:06:40


"gammal" bild från klassen (tagen förra fredagen)

Kom precis hem från tre timmars tittande på hemska bilder och videor, skuldkänslor, ångest, och alla andra dåliga känslor som finns i världen. aka. RISKETTAN. aja. Väl hemma ser jag en plastpåse med ett päronskrutt på hallgolvet. Underligt placerat tänker jag, innan jag förstår att min hund har ätit upp de resterande 5 päronen, och bestämt sig för att det var nog då hon kom till kärnhuset på det sjätte. Hundajävel. jag ville ju ha de päronen själv. Hon kunde väl tagit 6 av de 18 bananer vi har istället? men nääe.

För er som undrar hur det gick för mig på nationella: jag har ingen aning. Om jag inte skäms över resultatet när jag får det så lägger jag säkert ut det här, men det är ju Eva vi pratar om, så om typ en månad kanske jag får resultatet (Y) Nu är jag jävligt trött och hungrig. Gissa då vad fan vi ska få till middag? svarta bönor med ost-sås. Det är inte så att vi är fattiga, och inte har råd med något bättre än bönor, utan vi äter det för att det är en av pappas favorit-rätter. USCH. det är NU ni ska börja tycka synd om mig!!

Och för att detta inlägget inte ska vara allt för negativt prat om nationellt prov, riskettan och svarta bönor så kan jag meddela att min älskade bror kommer hem på söndag-måndag!♥ loving it:) tyvärr så får jag inte tag på den skitungen och be honom ta med sin elgitarr, men jag får väl pröva senare eller något.. Nu verkar det som "maten" är färdig! Önska mig lycka till att få ner den! ^^ puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0