weird..

publicerat 2010-04-10 klockan 09:19:24

vaknade idag. Kommer ihåg vääääldigt mycket av min dröm. Det började med att jag åkte skridskor och tittade ner i isen för därunder låg massa döda fiskar och sånt vid ytan.. plötsligt så smälte all is och jag fick åka skridskor i vattnet som konstigt nog var ljummet... Och sen fick jag klättra över en kulle och rädda ett barn från att trilla ner. Efter det så kom jag till ett hus som tydligen var mitt gamla dagis? jag hade skrivit på baksidan av ett papper som satt på väggen, vart jag nu skulle bo och adressen ;S

Sen plötsligt så var vi vid ett fort och åkte bil, och sen förflyttade jag mig så att satt jag i en säng och höll om min pojkvän, men det är där problemet kom in. Jag har ingen aning om vem min pojkvän var! :( hittills så ligger mina misstankar på Brandon eller David i BH 90210 xD

kommer ni ofta ihåg era drömmar?
puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0