All this time you really loved me despite my faults

publicerat 2010-08-13 klockan 13:33:07


Började morgonen med att se the Princess Bride.
Lagom dålig humor (precis som min) och med handling som man förstår sig på en seg fredag som denna.
Filmen är från 1987, alltså från den tid då Cary Elwes (på bilden) fortfarande var grymt söt. Nu är han mullig och ful. Synd.

Förövrigt: Betalningen av skorna skedde helt felfritt, aningen otroligt. Det brukar aldrig hända att något går bra för min del. Men leveransen ska ju fortfarande ske. Skorna ska komma nästa vecka. Vi får se hur fasiken det ska gå! Jag håller tummarna! Jag ska ta och se på Rookie Blue och packa lite. Ikväll kör jag ner till Malmö över helgen, tillsammans med mamma och pappa. Ska se om jag lyckas hitta något på slutrean.. Om jag inte hittar något där så måste jag ändå ha ny fondation, mascara, och så vill jag ha en jätteliten ring att ha i örat. Tänker ta hål längst upp. Men bara om jag hittar en pytteliten söt ring :) det var nog allt jag hade att säga denna morgon  :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0