gotta get get get that boom boom boom

publicerat 2010-08-22 klockan 11:13:17


via. sitter här och sippar på veckans godaste kaffe. antingen var jag verkligen törstig eller så blev det bara så. Idag tvingar mamma mig att städa. Med all rätt. Nu är det inte bara mitt rum som ser för jävligt ut, utan hela lägenheten. så blir det när man lämnar mig och pappa ensamma! :) Mamma och min bror körde ju förbi min mormor för att hämta en byggställning till huset igår. När de var där ringde jag mamma och bad henne fråga om mormor hade ett vitt garn, eller naturfärgat. Jag fick hem 30 garnrullar i alla dess färger ! Hahaha, min mormor är ju den sötaste♥ Det fanns tre och en halv rulle som var vita, så nu jävlar ska här börja stickas igen ^^

vi får höras senare, om jag överlever dagen
kyss


Kommentarer
Postat av: hilda

jag har tagit bilderna på en parkering strax utanför där jag bor! Tack så himla mycket, vad glad jag blir :)

2010-08-23 @ 00:06:27
URL: http://nyheter24.se/nextinfashion/hilda

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0