how about a round of applouse?

publicerat 2010-08-06 klockan 20:38:30



skorna mamma köpte till mig :)

här är hela berättelsen (inget för känsliga läsare):
För några veckor sen så besökte jag tillsammans med föräldrarna mina morföräldrar. Hade det trevligt och sådär.. Sen en kväll så bestämde sig jag och pappa för att gå ut med hundarna. Det visade sig bara vara ena taxen som ville med ut, och sedan Sally förstås. När vi väl kommit upp för den branta backen så kommer farsan på att vi glömt bajspåsar. Han tittar ner mot huset, ingen orkar gå tillbaka dit, sen tittar han på våra skor. Jag hade på mig mina utanvända ballerinaskor, han sina nya sandaler. "Om du sparkar in bajset i gräset så lovar jag att köpa nya skor åt dig". Sagt och gjort. Jag föste in hundarnas avföring i åt sidan, och viola!
Vandrade ner till stan idag med mamma. Hittade inget jag direkt ville ha tills jag kom till Stadium. Där fann jag två par som var så billiga att mamsen köpte båda. Jag var nöjd med tanke på att jag skulle nöjt mig med ett par skor från hm ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0