i got a big fat giant whole to fill with gold and light.

publicerat 2010-08-24 klockan 17:18:16


grymt sug-skapande bild . via.

shit vad trött jag är. lixom hur lång tid var jag i skolan egentligen? två timmar. Jag är helt slut! Kan kanske ha något att göra med att jag gått till och från stan två gånger idag. Han umgåsa lite med Eva Maya och Sandra. Druckit två koppar kaffe sen jag kom hem. Har också pratat med min älskade syster en stund :) För tillfället håller staffan på ute i köket och lagar mat. Jag och Lykke vägrar att hjälpa till för en gångs skull. Staffanjäveln får fixa själv! :D Jösses vad jag har hunnit med mycket idag! ..inbillar jag mig själv.. Nu ska jag äta smaskens! pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0