I tried to be someone else, but nothing seemed to change

publicerat 2010-08-04 klockan 20:37:46


före & efter!

Nadja Grönsterwall är en söt liten tös som driver bloggen barbienadja. Hon gick även i min klass (förskolan - 7:an), och har precis färgat håret!
Jag vill också färga om hela håret bara sådär! Men med tanke på hur lång tid det sen skulle ta att få tillbaka min naturliga hårfärg skippar jag nog det. Men ändå. Det skulle ju vara kul :)

Det är skönt med folk som vågar och anammar förändring. Jag vågade också saker förr i tiden. Kommer ihåg när jag kom hem till mamma med halva håret avklippt och gått ifrån mörkblond till gulhårig. Det var kul! Mamma pratade inte med mig på tre dar, sen erkände hon att det egentligen var ganska snyggt men att jag var dum som gjorde det ^^ Funderar på att slinga håret i alla fall. Kanske mörka slingor. Kanske ljusa. Vi får se ! Nu ska jag se på den übergamla serien My So Called Life, som gick på tv när jag var typ nio. Jag är fortfarande kär i jared leto, så jag ska tv-stalka honom tills min förälskelse gått över :) later-o suckers♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0