i try to be descrete but then i blow it again

publicerat 2010-08-25 klockan 20:17:15



Jag sitter och myser i sängen och ser på the Holiday. Jävligt bra film detdär. Man dör lite när man ser hur otroligt sexig Jude Law är. ♥! Med tanke på att jag börjar kvart i ett imorn så känner jag att jag faktiskt får dra ut på läggningstiden (? :P). Är det bara jag, eller känns det som att det är höstlov? Asså inte att man är ledig, tro mig, jag har förstått idag att vi verkligen inte är lediga längre (en bajskänsla), men jag menar vädret!? what tha knull?? Jag hatar regn. Jag hatar vind. Jag hatar växjöväder. Jag hatar Växjö. Rövhåla. Sveriges dass. Utedass. Ingen vill gå hit, men måste man skita så får man knata sig hit och göra sina behov. Fan vad jag ordbajsar nu känner jag. Ska lägga ut dagens låt sen. Strax :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0