i wanna be on the cover of Ford's magazine

publicerat 2010-08-27 klockan 14:19:44


mina ben idag. Jag flyttade upp ifrån stolen (som är för vanligt folk) och satte mig i fönsterkarmen istället. Lite bättre, men det är bara för dem som sitter vid fönstret dåee :) märker ni att jag är trött eller?? faaeen.. Och jag hade mina svarta fluffiga tygskor idag. Kändes helt fel. Jag mår bäst i högklackat helt enkelt. Visst, har jag inte haft på mig det på hela lovet så är det visserligen lite tufft att lära sig gå igen. men sånt är väl livet antar jag. Nu smuttar jag på en kopp kaffe. Ska snart hoppa in i duschen. Ikväll blir det utgång!! Vart? -i have no idea. vi hörs helt enkelt lite senare. Ville blogga om något innan, men har glömt bort vad det var nu.. kisses(K)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0