if i die before i wake, at least in heaven i can escape

publicerat 2010-08-24 klockan 12:39:45



klassen för två år sen. TVÅ ÅR SEN! känns som en evighet, som bara flugit förbi.

Har i alla fall överlevt första dagen. Alla satt i "gäng" och pratade skröt om vart de varit utomlands och supit. Jag har inte varit utomlands, och inte supit så mycket för den delen heller, så jag hade väl knappt någon talan där inte. Vi har fått nya rum, vilket innebär att vi inte är utstötta längre. Vi har utsikt över samma gata som förr, men vi ser den ovanifrån. Jag som kom till skolan en timma tidigare för att få mitt skåp fick även välja dator först (jag bytte lösenord på datorn jag ville ha innan någon annan fick chansen) och stackars Carl blev hjärtkrossad när han fick reda på detta. Men han fick ju sitta brevid mig i alla fall :D

Fy fan vilket bra år detta kommer att vara. Jag har ingen varbar kurs kvar att läsa. Jag har bara åtta kurser! Vi ska få schemat imorn, jag är supernervös!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0