jag tänker är du också själv? Vart är du ikväll?

publicerat 2010-08-20 klockan 16:13:07


skjorta, linne - gina tricot || jeanskjol - zara || skor - scorett

har precis varit på pappas jobb och bjudit honom och hans kollegor på muffinsarna , högst uppskattat.
fick även nyheten att pappa ska festa ikväll . och mamma är i norrköping . jag ska få vara ensam och hundvakt sista fredagen på sommarlovet. det känns sådär. menmen. invigde nya skorna idag! sjukt sköna att gå i faktiskt. Pinsamt bara att jag i stort sett har glömt bort hur man går i högklackat efter att jag gått barfota hela lovet. Och jag måste säga att mina fötter faktiskt var hemska ett tag, innan jag tog tag i mig själv och gav mig typ pedikyr :) nu är de i trim i alla fall (för er som bryr er om mina fötters kondition, vilket jag antar är rätt så få). Ska nog gå ner till hemmakväll och hyra film eller något. Måste fylla ensamheten med något ju!

vad vet du om kärleken förrän du förgäves hatat den?
vad vet du om att hjärtat kan bränna för kärlek som aldrig vill dö men inte heller leva?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0