the boys get lonely after you leave

publicerat 2010-08-07 klockan 14:57:55


håller på att städa. på riktigt. För mig innebär det mestadels att ha det strukturerat i garderoben. Alltså den riktiga garderoben då, inte den på golvet. Så jag ska få in all skit från golvet till garderoben igen. Har plockat ut alla skor från garderoben, och här är dem! Har några till i hallen, men det är vanliga skor, typ ballerinaskor, skatarskor och sån skit.

Några skor. Som ni ser så saknar jag riktiga boots.. får se om jag får tag på några snygga snart :)


Tre tillfälliga favoriter
.




en töntig hemlis:
Jag vet inte om det är en vana, eller att jag kanske tror att rummet upplevs renare eller något, men jag tänder alltid ett doftljus efter att jag städat rummet. Jag gillar det. En mysig känsla. För tillfället är det ikeas äpple-doftande ljus. Brukar annars vara Vanilj-ljuset :)

♥!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0