this house ain't home nomore, anytime she goes away

publicerat 2010-08-30 klockan 22:12:49

glömde att skriva att mina strumpbyxor tidigare idag gick sönder från den kvinnliga blomman till knäväcket. inte så vackert. ville ha det sagt som påminnelse till er läsare, men även till mig. HA ALLTID ett extra par strumpbyxor med dig!! Nu är det sagt. Jag ska sova nu. måste till skolan 10 minuter tidigare än vanligt så att jag kommer in. Glömde kortet i skolan. Kortet som gör att man kommer in. SMART. jag blir så arg på mig själv ibland. Men jag behöver nog vara pigg imorn. 1&½ timma matte med början klockan 8. GÜD så ruuligt :) måste sova nu i alla fall. hörs imorn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0