from the window to the walls

publicerat 2010-08-09 klockan 18:05:35

ledsen om jag gör er besvikna nu, men slingorna får vänta en vecka till! Vi har i alla fall hittat rätt hårfärger, en mörkare färg och en ljusare, så det blir både ljusare och mörkare slingor :) problemet var hättan. Maya, vars syster är frisör, ska fixa en bättre hätta tills nästa måndag eller så!

jag som blev aldeles tokkär i dessa bilderna, var ju självklart tvungen att göra ett plagiat. Inte fasiken var det lätt inte. Fel kamerainställningar, inget stativ, ingenstans att ta bilderna. Sen skulle jag ju tvätta kläder också! Men det var just det. När jag kom ner till källaren upptäckte jag vilken ypperligt bra plats det var att ta bilder på, så det fick bli min ministudio. Men den var bara lite för liten, och mitt stativ (tvättmaskinen) var för hög, så mina fötter kom inte med, ty jag är för tung för att hoppa högt :(


vad tycks? ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0