what i've been looking for

publicerat 2010-08-12 klockan 20:45:07


fjärilar i magen♥

Av inget annat skäl än att jag är uttråkad och har lite tur hittade jag denna på seconds.se
Det dåvarande budet låg på 200 kronor, "köp nu"-budet låg på 330. Tro fan att jag klickade till på en gång! Jag har letat efter just ett par sådanahära skor, men med tanke på att Scoretts variation ligger på 999:- så kände jag hur lusten sjönk. Och så dök dessa upp rakt framför ögonen på mig. Egentligen ska de kosta 350 kroner från Nelly.se, men eftersom jag inte ens hittade skorna där så kände jag bara att jag var tvungen. Jag är kär, och vad gör man inte för kärleken? (vill även tillägga att jag måste vänta tills säljaren svarat mig innan de är i min ägo, för det kan alltid dyka upp problem, men jag ser inga nu)



update: Jag har fått kontakt med försäljaren :D Jag ska få hennes kontonummer, och när hon fått pengarna så skickar hon skorna! jag är lycklig.

Kommentarer
Postat av: ISA

Förlåt att jag frågar, men om du vill får du gärna ge din åsikt om min blogg som jag gjort mycket ändringar på. Kram på dig! :*



btw, sjukt snygga skor det där!!

2010-08-13 @ 10:45:56
URL: http://fashion-tourist.com
Postat av: Lovisa

Fina skor!

2010-08-13 @ 16:35:53
URL: http://looolllooos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0