Why does it rain, why does it hurt?

publicerat 2010-08-09 klockan 02:50:51

Regn. Det är faktisk riktigt mysigt. Något som gör att jag faktiskt längtar tills hösten. Eller sensommaren i alla fall. Regnet. Åskan. Det blixtrade två gånger innan! Otroligt hur himlen kan gå från kolsvart till motsatsen under en hundradels sekund. Att jag ligger och lyssnar till regnet just nu är för att jag inte kan sova. Vet inte hur länge jag legat här nu. Allt för länge. Var tvungen att dricka ett glas vatten för att jag blev hungrig. Haha. Hungrig av att vänta på sömnen. Sorgligt ju! Men vad ska man höra? Räkna får? Sånt skit fungerar inte. Inte på mig. Så jag får filosofera. Tänka på hur vackert regnet låter mot fönstret. Tänka på vilken huvudvärk jag kommer att ha imorn om regnet inte slutat tills dess. Haha, det lät ju knasigt! Men det är något med hög- och lågtryck (vet inte vilket som är vilket) som gör att jag får ont i huvudet. Någon konstig gen jag fått av farmor. Just nu svider det mest i ögonen. Jag kanske borde vända tillbaka dygnet. Kanske. Men för tillfället ska jag bara ligga och lyssna på regnet en stund till och kanske somna. Kanske :)

Kommentarer
Postat av: m a ti lda

godmorgon. jag sitter här med hårfärg i håret och väntar på en helt ny look. vad gör du denna dag? :)

2010-08-09 @ 08:57:53
URL: http://sparklegirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0