Midvinternattens köld är hård, stjärnorna gnistra och glimma.

publicerat 2010-12-24 klockan 09:28:30



Två bilder från exakt ett år sen. Och nu är jag här igen!
Blir ett kort inlägg eftersom vi måste åka till Kappruet nu på en gång,
men vill bara säga först att min plan om körtkortet gick precis enligt planerna!!
 Pappa frågar "har du hämtat skylten?" (han syftar på övningskörningslappen)
 "Neej, det är olagligt att köra med övningskörningsskylt om man har körkor" sa jag malligt
"Är det sant??" Säger gubben som inte tror mig. "Visa mig det då"
Så visar jag mitt fula kort där jag har aldeles platt hår och ett falskt leende

jag får köra flera timmar trots det hemska väglaget
 Det bästa av allt var när man tittade på föräldrarna i baksätet och de sover! *naaw*
När vi kom fram till Mässlingen igår firade vi med champange. totally amazing. Nä nu måste jag dra. Lateroo <3

oj, justeja... GOD JUL!!!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0