no need to read between the line, i'll spell it down for you just hear this song

publicerat 2010-12-20 klockan 18:25:15



helvete för denna dag! Den var helt okej en timma fram tills jag fick reda på att jag blivit av med en tjejs kamera på fyllan i fredags. Har letat precis överallt i hela lägenheten utan framgång. Jag förstår inte hur jag lyckas. Fan inte första gången heller, ska jag påminna er om att jag blev av med mobilen en vecka efter jag fått den? Nä, ångesten, skuldkänslorna, den stora feta klumpen i magen är enorm. Hur kunde jag? Kan själv förstå hur hemskt det skulle vara om någon annan skulle tappat bort min mobil eller kamera. fan. Nej usch vad dåligt jag mår. Ändå bara en bråkdel av vad hon borde känna:( Hon polisanmäler mig imorn ifall jag inte får fram den, så det är bara att vänta och se om jag får ett samtal under veckan.
jag mår illa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0