she'll turn the music on you, you won't have to think twice

publicerat 2010-12-18 klockan 22:38:17



från gårdagen. Hilda, Klara och jag är på väg till busstationen (tror jag) för att gå vidare till De Luxe (och JA, min mobil är värdelös som kamera..)

Jag är fett jävla megatrött efter att ha haft en totalt awesome dag med världens finaste underbaraste krympling♥ Jag har redan fått träningsvärk i magen efter att ha skrattat för mycket (eller för att hon tvingade mig träna i sängen...)! Så inte nog med att vi skrattade åt Björn Gustafsson, Johan Glans och Magnus Betnér så är jag och Maya bara så sjukt roliga i sig :) ...tycker vi i alla fall... och det är ju det som räknas!

Nu ska jag se på Despicable Me igen, för att den är så jävla sjukt grym!!! Och försöka städa lite samtidigt. Mitt rum är typ skandal just nu.
Jag tänkte ta och städa så att mina föräldrar kan titta in i rummet utan total avsky när jag är uppe i Härjedalen.

och ni? lyssna på denna dögamla låten annars dör ni.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0