aaah, solen skiner igen dags för mig att gitta från lägenheten

publicerat 2010-12-17 klockan 17:23:28


jag börjar bli jättedålig på att uppdatera bloggen! *sadface* Har haft så himla mycket för mig att jag helt enkelt inte har hunnit. Men det börjar ta slut nu (inbillar jag mig, jag har ju kvar alla helvetesuppgifter som är försenade..) och om en vecka är det julafton! Helt otroligt. Men hela dagen har faktiskt varit relativt underbar, om inte bättre än så. Jag tog mig igenom hela fysikprovet utan större problem (med större menar jag de problem som övriga, de bättre, i klassen hade) vilket var en enorm tyngd som bara lättade från mina axlar. Efter detta hände det otroliga, Carl betalade tillbaka pengarna från studentfestbiljetten jag lånade honom för en månad sen. Helt otroligt lixom :) Nästa otroliga sak som bara råkade ske var att mitt uppkörning gick vägen och jag har nu en lapp i innerfickan som säger att jag får köra i en bil, utan grön skylt där bak och utan pappa brevid mig. Men om ni känner min far så ber jag er hålla tyst om detta. När han nästa onsdag kommer med skylten nästa vecka så ska jag be honom ta ner den igen och först där och då berätta att han inte behöver hålla sig spiknykter hela resan till mormor :) Undrar vad hans reaktion kommer att bli! Spännande. Hoppas att denna kvällen fortsätter i samma spår! Trots att alla i hela världen är megatråkiga, och vägrar gå ut så ska jag, Hilda, Klara och Maria festa som bara den :D Fasen vad skoj det kommer att bli! Men nu ska jag hoppa in i duschen. Inte lukta usch står högt i kurs när man ska festa. Ååååh vad jag ska festa ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0