why won't he be the king i know he is, the king i see inside

publicerat 2010-12-05 klockan 17:53:23



helgen i foton
det som blev över av kladdkakan
pappa och syster utanför kolonistugan i malmö
ett badkar för 126 laxar, lätt värt 8-)
en kristallkrona för 104 laxar, smaskigt värre
mina nya skor♥

Vi kollade till att vår ministuga fanns kvar innan vi begav oss till stan. När vi hade gett upp skosökandet besökte vi XXXLutz som tagit över IKEAs gamla lokal vid bulltofta. Fan vad jag blev överraskad. 10000 gånger bättre prylar än ikeas, men priserna var ju därefter tyvärr. Badkaret för 126 000 kunde jag ändå förstå då pappa funderar på att köpa ett som inte över huvud taget är lika spektakulärt som denna för 50 tusen, men kristallkronan? Lite pärlor på snöre som snurrar? Jag kan göra en själv och då kostar den 300 kronor istället. Suck för såna priser alltså! :(
Hann delta i en liten tävling också på Kenzas fanpage. Klicka här för att vara med du med.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan kika gärna in hos mig och ställ en fråga till örebros näst största bloggerska! frågestunden avslutas ikväll 22:00, så skynda in!:)

2010-12-05 @ 19:44:14
URL: http://kriistiinjonsson.blogg.se/
Postat av: Ellie

Ohh, winter in Sweden, that definitely means Kladdkaken. I had that when I was visiting a friend and loved it! aaaaand... Ikea haha x

2010-12-06 @ 03:30:09
URL: http://fashionmorebidity.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0